Zagranica

Peroni bawi się wśród młodych i pięknych [WIDEO]

SABMiller kontynuuje projekt komunikacyjny "Four Seasons of Italian Style".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FI6NA0p4Et7A%22%7D
W mediach rozpoczął się kolejny etap globalnej kampanii reklamowej marki piwa Peroni Nastro Azzurro, której motywem przewodnim są kolejne pory roku. Tym razem spot pt. “Autunno/Inverno” przedstawia grupę młodych ludzi podróżującą z Mediolanu do zimowego kurortu Cortina.

Film został przygotowany przez agencję reklamową The Bank. Nakręcono go “z ręki” przy użyciu kamer firmy Bolex.

(na podstawie “Media & Marketing Global”)