Zagranica

Persil też będzie się reklamował podczas Super Bowl

TBWA pokazuje teaser reklamy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fb9vOMGsB8Bc%22%7D
W sieci można obejrzeć teaser reklamy przygotowanej przez TBWA dla marki z portfolio Henkla – Persil ProClean. To produkt, który zawiera specjalną formułę odplamiającą. Brand hero marki to elegancki agent, specjalista do spraw prania, który pojawiał się już wielokrotnie w poprzednich spotach (Persil ProClean jest obecny na rynku od około roku). Analitycy szacują, że koszt kampanii to 5 mln dolarów.

(Agency Spy)