Współzałożyciel i były pracownik Capital One został CMO marki Hershey – legendarnego amerykańskiego producenta czekolady.
Na tym stanowisku Horst zastąpi Mike’a Wege, który został dyrektorem administracyjnym w spółce.
Horst przez ostatnie lata pracował w marketingu Capital One Financial Corp., wcześniej pełnił kierownicze funkcje w Capital One Bank. Pracował także dla Green Mills, Verizon Online Business i Ameritrade.
Hershey staje obecnie w obliczu sprzedażowego wyzwania: w ostatnich miesiącach gwałtownie spada sprzedaż jego produktów w Chinach. W związku z tym firma musiała znacznie obniżyć swoje szacunki co do rocznej sprzedaży – do 4-5 proc., z 6-7 proc. poprzednio przewidywanych.
Firma ogłosiła również, że ma zamiar ciąć koszty w celu uzyskania do 75 mln dolarów oszczędności do 2016 r. W związku z tym zlikwiduje ok. 300 miejsc pracy do końca tego roku.
Wydatki marketera na reklamę w Stanach spadły o 2,8 proc. w 2014 r., do 744,9 mln dolarów.
(AdAge)