Kraj

Pewex.pl reklamuje się w telewizji [wideo]

Koszt mediów wykorzystanych w trakcie kampanii wynosi ok. 2,5 mln zł. Za kreację i produkcję odpowiada Studio PRL.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F06B5Ppys4_4%22%7D
Do końca roku potrwa kampania reklamowa sklepu Pewex.pl. Jest ona skierowana głównie do młodego odbiorcy, a wśród mediów biorących udział w kampania są telewizja, radio oraz internet. Hasłem przewodnim tej kampanii jest slogan “Bo jak się czuję, tak się noszę!”, który nawiązuje do nowej, autorskiej kolekcji tekstyliów marki Pewex.pl.

Koszt mediów wykorzystanych w trakcie kampanii wynosi ok. 2,5 mln zł. 

Za kreację i produkcję odpowiada Studio PRL. W kampanii nie uczestniczy dom mediowy.