Zagranica

Pewny siebie baran w globalnej kampanii Volkswagena

Wystartowały rozległe globalne działania dla modelu T-Roc.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVgf95HwBS9o%22%7D
Wystartowała globalna kampania wspierająca nowy model SUV-a marki Volkswagen – T-Roc. Jej bohaterem jest młody baran – uosobienie niezależności i pewności siebie.
Za kreację spotu odpowiadają Adam & Eve/DDB we współpracy z DDB Berlin. Za zakup i planowanie mediów odpowiada PHD. Kampania będzie miała również swoje odsłony w princie, w VoD, OOH i social mediach.

(Campaign)