Zagranica

P&G będzie działać w modelu "always on"

Największy na świecie marketer ma dzięki technologiom cyfrowym stać się bardziej elastyczny.

Filippo Passerini, chief information officer Procter & Gamble, stwierdził, że całkowicie zmienia się model relacji z marką. Konsumenci chcą kontaktu spersonalizowanego, natychmiastowego i ciągłego. To wymaga od marketera zmiany sposobu komunikacji. Podkreślił także, że duże firmy nie mają w tym zakresie przewagi konkurencyjnej nad mniejszymi, które często potrafią lepiej zaadaptować się do warunków rynkowych.

Nowe technologie P&G ma szerzej wykorzystywać także wewnątrz firmy. Proces wdrażania innowacji może być przyspieszony dzięki wirtualnym modelom sklepów i prototypom opakowań. Marketerzy będą mieli także do dyspozycji cyfrowe kokpity, w których wizualizowane będą dane rynkowe i insighty konsumenckie.

Procter & Gamble rozpoczął ścisłą współpracę z firmami Cisco, Accenture i Infosys w zakresie wdrażania nowych technologii.

(WARC.com)