Kraj

P&G wiąże markę Vizir z promocją sportu

Marketer prowadzi projekt, w którym zachęca młodzieź do rywalizacji o sprzęt sportowy.

Procter & Gamble prowadzi pod hasłem “Viziriada” konkurs, w którym młodzieżowe drużyny sportowe walczą o sprzęt sportowy. Akcja trwa do końca listopada br.

Akcja skierowana jest do klubów sportowych, szkół, stowarzyszeń itp., które prowadzą działalność niekomercyjną na rzecz dzieci i młodzieży. Ich zadaniem jest zgłoszenie za pośrednictwem serwisu www.viziriada.pl młodzieżowej drużyny sportowej. Każda z nich na bieżąco prezentuje swoje osiągnięcia, a tym samym przekonuje internautów do oddawania głosów właśnie na nią. Głosowanie odbywa się poprzez wysłanie wybranego fragmentu opakowania proszku Vizir ze wskazaniem numeru drużyny, na którą oddawany jest głos.

Biorące udział w zabawie drużyny walczą o nagrody, których łączna wartość wynosi 400 tys. zł. Wśród nich są m.in.  bony prezentowe Intersport.

Autorem mechanizmu akcji jest TQ Group. Jej wsparciem jest m.in. emisja spotów rekalmowych w telewizji, w których do udziału w zabawie zachęca Zygmunt Chajzer. Szczegółów dotyczących kampanii nie udało nam  się ustalić.