Kraj

PGE chce spontanicznie kojarzyć się z PGE Narodowym [wideo]

Rusza wizerunkowa kampania sponsora stadionu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGPDv45OG_0M%22%7D
Wystartowała kampania wizerunkowa PGE pod hasłem “Nazywam się PGE Narodowy”. Celem kampanii, poza utrwaleniem oficjalnej nazwy obiektu, jest także zwiększenie świadomości Polaków dotyczącej głównego sponsora stadionu, spontaniczne skojarzenie marki PGE z PGE Narodowym, a także wsparcie wizerunku PGE jako marki zaangażowanej w wydarzenia sportowe. Od ponad roku sponsorem tytularnym obiektu jest PGE Polska Grupa Energetyczna.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja VML, a zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenith.