Kraj

PGE inwestuje w wizerunek

To kontynuacja akcji specjalnej koncernu energetycznego i Discovery Networks.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D80246166%22%7D
Polska Grupa Energetyczna, największy w kraju producent i dostawca energii, kontynuuje działania wizerunkowe. To kolejna odsłona współpracy PGE z Discovery Media Brand Partnership. Na ich zlecenie dom produkcyjny Timecode zrealizował trzy filmy wizerunkowe. Bohaterem pierwszego z nich jest Waldemar Stawowczyk, od 17 lat pracownik PGE i trzykrotny mistrz świata psich zaprzęgów.

W tym miesiącu na kanałach z Discovery Networks (Discovery Channel i Discovery Science) emitowany jest program dokumentalny z cyklu ”Odkrywając wielkie marki”, poświęcony produkcji elektryczności. Zrealizowany we współpracy z PGE (m.in. o elektrowni w Bełchatowie, hydroelektrowni na zaporze w Solinie i elektrowniach wiatrowych).

Wcześniej w ramach tego cyklu Discovery prezentowało firmę telekomunikacyjną T-Mobile Polska.

Z kolei firma energetyczna Tauron Polska Energia współpracowała niedawno przy podobnej akcji specjalnej z National Geographic Channel (dokument pt. “Polskie Fabryki: Tauron” – pisaliśmy o tym w MMP24 19 listopada br.).