Kraj

PGE rusza ze wsparciem wizerunkowym [wideo]

Działania realizują The Digitals i Zenith.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIJNOJTqnfGA%22%7D
PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową kampanią wizerunkową, pod hasłem “Mamy energię do zmian”. Jej tematem przewodnim jest transformacja grupy w kierunku innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Muzyczny motyw przewodni spotów to utwór Andrzeja Dąbrowskiego “Zielono mi”.

Na kampanię składają się trzy 30-sekundowe spoty – dwa wizerunkowe i jeden produktowy. Ze względu na zbliżający się okres świąteczny, tematyka kampanii obejmie zarówno kreacje bożonarodzeniowe, jak i dotyczące ogólnego profilu działalności PGE. Kampania będzie prowadzona w telewizji, w kinie i serwisach VoD. Działaniami wspierającymi będzie reklama w prasie i OOH oraz display w internecie. Do promocji wykorzystane zostaną także korporacyjne kanały w mediach społecznościowych.

Kampania wizerunkowa PGE  potrwa do 31 grudnia 2019 r. Za jej kreację oraz produkcję odpowiada agencja The Digitals, a zaplanowaniem oraz zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenith.