Kraj

PGE z kampanią wizerunkową "Prowadzimy w zielonej zmianie" [wideo]

Za kampanię pokazującą strategiczne działania PGE m.in. w obszarze energetyki wiatrowej i fotowoltaiki odpowiada agencja Publicis.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYSrz5_NjGTU%22%7D
Nowa strategia PGE to pokazywanie firmy jako lidera zielonej zmiany na rynku elektroenergetycznym w Polsce, a jednocześnie pomocnej i opiekuńczej roli, jaką pełni w stosunku do klientów i otoczenia społecznego. W kampanii reklamowej zaplanowanej na cały październik głos zabierają zamieszkujące w Polsce zwierzęta. W zabawnych dialogach i monologach zwierzęcych bohaterów pokazywane są zmiany wprowadzane przez Grupę PGE i ich pozytywny wpływ na życie wszystkich mieszkańców Polski.

Kampania wizerunkowa “PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” odnosi się bezpośrednio do inwestycji realizowanych przez Grupę PGE zgodnie z założeniami strategii do 2030 r. z perspektywą do 2050 r. Od połowy października zostanie uzupełniona kampanią produktową PGE Obrót, która potrwa do 14 listopada.

Spoty wizerunkowe pod nazwami „Wiatr zmian”, „Militarne mewy”, „PGE SPA” oraz „Wyliczanka” odnoszą się odpowiednio do biznesowej działalności PGE, tj. budowy i eksploatacji morskiej energetyki wiatrowej i osiągnięcia do 2030 r. 2,5 GW i 6,5 GW do 2040 r., kontynuacji budowy mocy w fotowoltaice i osiągnięcia do 2030 r. 3 GW oraz rozbudowy mocy w lądowych elektrowniach wiatrowych o dodatkowy 1 GW do 2030 r. Sporty produktowe pod nazwami „Stuknij w klawiaturę” i „Muzycy” odnoszą się do konkretnych ofert PGE Obrót: e-bok, e-faktura i e-sklep.

Główne kanały w kampanii to telewizja i internet, a dopełniają je prasa i nośniki OOH. Za przygotowanie kreacji i produkcje materiałów do kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis.