Kraj

Media

Marketing

Top news

PHD, Media Direction OMD oraz Hearts & Science Polska tworzą Drum Polska

Na czele nowej struktury staną Katarzyna Ryndziewicz oraz Patrycja Duda.

PHD, Media Direction OMD oraz Hearts & Science Polska ogłosiły rozszerzenie swojego działu Content Partnership, przyjmując globalnie rozpoznawalną nazwę agencji Drum. Jak deklarują pomysłodawcy, ruch ten jest wynikiem ciągłego wzrostu w obszarze, w którym marki poprzez nieszablonowe rozwiązania szukają bardziej znaczących sposobów rozwijania więzi z konsumentami.

Drum Polska jest dziesiątą agencją rodziny Drum na świecie. Drum to wielokrotnie nagradzana agencja Omnicom Media Group zajmująca się realizacjami branded content, lokowaniami produktu, współpracą z influencerami, rozrywką, wydarzeniami, produkcją oraz partnerstwami, które pomagają markom tworzyć wartościowe treści i własne znaki kulturowe.

Na czele nowej struktury staną Katarzyna Ryndziewicz oraz Patrycja Duda.

Drum w ciągu ostatnich sześciu lat trzykrotnie otrzymała nagrodę Content Agency of the Year, wielokrotnie Cannes Lions – w tym dwie nagrody w kategorii Entertainment & Entertainment for Music w 2021 r., a w 2022 r. po raz pierwszy międzynarodową nagrodę Emmy dla najlepszego filmu dokumentalnego.

– Jestem szczególnie dumna z nowej szansy otwierającej się przed zespołem Content Partnership, gdyż wyrósł on w ramach struktur PHD – agencji, która poszukując innowacji w komunikacji z konsumentem, od lat stawiała na rozwój tego obszaru, łącząc kompetencje kreatywne i mediowe. Jestem pewna, że zespół pod przewodnictwem Katarzyny Ryndziewicz, liczący obecnie już 11 osób, pod nowym szyldem Drum będzie dalej z sukcesami realizował współpracę zarówno ze stałymi klientami PHD, klientami grupy Media Direction, jak i projektowo z klientami spoza struktur agencyjnych – powiedziała Maria Kiełczyńska, dyrektor zarządzająca PHD.

– Marki nigdy nie musiały pracować ciężej, aby budować znaczące relacje z konsumentami w kontekście szybkich zmian kulturowych i konkurencji o uwagę odbiorców – twierdzi Luke Southern, global CEO Drum.

Podkreśla, że jako światowy lider w dziedzinie kontentu i współpracy partnerskich Drum jest doskonale przygotowana, aby pomóc markom w poruszaniu się w świecie zmian, umożliwiając im opowiadanie autentycznych historii produktów poprzez tworzenie atrakcyjnych treści.

– Cieszę się, że wraz z uruchomieniem Drum w Polsce, naszego dziesiątego oddziału, będziemy mogli rozszerzyć globalne możliwości w zakresie tworzenia i produkcji treści dla klientów na tym rynku, jednocześnie opierając się na szybkim rozwoju i sukcesie w tym obszarze lokalnego zespołu Content Partnership w grupie Media Direction. Wierzę, że zespół po połączeniu z globalnymi strukturami Drum stworzy jeszcze bardziej efektywne rozwiązania – powiedział Southern.