Kraj

Philips goli trzy męskie strefy

Marketer chce edukować Polaków w zakresie golenia ciała. Jednocześnie promuje swoje golarki.

Philips goli trzy męskie strefy
Philips Polska rozpoczyna kampanię, której hasłem przewodnim jest “Pełna gotowość na każdym froncie”. Działania kierowane są zarówno do tych mężczyzn, którzy golą i przycinają włosy na ciele, jak i do tych, którzy dopiero zamierzają to robić.

Działania reklamowe wspierające przekaz prowadzone będą w prasie ogólnopolskiej, internecie, na nośnikach OOH w dużych miastach oraz nad morzem. Dodatkowo wesprze je reklama w miejscach takich jak siłownie czy kluby fitness na terenie całej Polski.

W ramach kampanii ruszyła także promocja produktów Philips. Każdy, kto kupi objęte promocją produkty do pielęgnacji męskiego ciała i zarostu, otrzyma prenumeratę miesięcznika “Playboy”. Wystarczy przesłać kupon wraz z kopią dowodu zakupu i kodem kreskowym na adres podany na ulotce lub na stronie www.philips.com/prenumerata.

Kreację przygotowała agencja reklamowa DDB, a media zaplanował i kupił Carat.