Kraj

Piątnica startuje z kampanią jogurtów naturalnych

Bohaterka spotu podkreśla prosty skład i naturalność produktu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrwUVWmJ_Ub4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Firma OSM Piątnica rozpoczyna kampanię telewizyjną promującą jogurt naturalny “Najlepszy jogurt naturalny to z Piątnicy”. Jak zapewnia marketer, produkt zawiera tylko mleko i kultury bakterii. Działania reklamowe potrwają od 13 lipca do 16 sierpnia br.
Spot przenosi widzów na podlaską wieś, gdzie bohaterka, babcia Eugenia, podaje swoim najbliższym jogurt z Piątnicy.
Kampania podkreśla również, że produkt z Piątnicy nie zawiera mleka w proszku.
Kampania jogurtów naturalnych z Piątnicy będzie prowadzona w TV, gdzie emitowane będą 15-sekundowe spoty. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Five Media, a kreację spotów zrealizowała agencja Plej.