Pięć nowych formatów rozrywkowych znajdzie się w wiosennej ramówce TVN. Wiosenna ramówka wystartuje już w połowie lutego, a nie na początku marca, jak to było dotychczas. – Powstaje coraz więcej produkcji, Dostrzegamy tendencję skracania “martwego okresu” telewizyjnego i też chcemy wpisać się w ten trend – zapowiada Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
Nowościami w ofercie programowej TVN są: serial “Druga szansa”, show “MasterChef Junior”, reality show “Agent – Gwiazdy”, reality show “Projekt Lady” i program rozrywkowy “Sablewskiej sposób na…” “Druga szansa” to pierwsza wspólna produkcja TVN i ATM Grupy. Fabuła oparta jest na autorskim scenariuszu. W roli głównej zobaczyć będzie można Małgorzatę Kożuchowską i Rafała Królikowskiego (emisja od 15 lutego, w poniedziałki o godz. 21.30). “MasterChef Junior” to show kulinarny z udziałem dzieci. Wyprodukuje je Endemol Shine Polska (emisja, niedziela godz. 20.00, od 21 lutego). Reality show “Agent – Gwiazdy” to format, który w odświeżonej formule po 14 latach wraca na antenę TVN. Program oparty jest na belgijskim formacie “The Mole”. Producentem polskiej edycji jest Jake Vision. (emisja: wtorek 21.30, od 23 lutego). Reality show “Projekt Lady” (daty startu emisji nie ujawniono) to program, w którym udział weźmie 12 dziewczyn mających trudny charakter. Program ma mieć walory resocjalizacyjne. Poprowadzi go Małgorzata Rozenek. “Sablewskiej sposób na…” (emisja: niedziela 17.25, od 21 lutego) to program przeniesiony z anteny TVN Style. Prowadząca Maja Sablewska pomaga uczestniczkom przejść metamorfozę (emisja: niedziela 17.25, od 21 lutego).
Nadawca zapowiada też kontunuację 18 swoich sformatowanych propozycji, w tym m.in.: “You Can Dance”, “Mali giganci”, “Singielka” i “Kuchenne rewolucje”.
Grupa TVN zapowiada też, że wiosną pojawią się cztery nowości dedykowane specjalnie platformie VoD Player.pl. Są to: serial kryminalny “Cape Town”, show rozrywkowy “Lip Sync Battle Ustawka”, docu-reality “Moje love story” oraz “Gorący towar z USA” – pakiet 12 tytułów produkcji amerykańskich. – Będziemy stale poszerzać ofertę Player.pl o produkcje dedykowane wyłącznie tej platformie. Wysokiej jakości produkcje wiosenne pokazują, jak wyglądać będzie nasza strategia wzmacniania oferty – mówi Edward Miszczak.