Dział kreacji 180heartbeats wzmocnił także Adrian Zwierzyński, który jako art director tworzy team z senior copywriter Anną Gadecką. Zwierzyński w reklamie pracuje od ośmiu lat, wcześniej w agencjach: Neon Shake Advertising, IQ Marketing, Twin.Digital Collective. Pracował dla takich marek, jak: Western Union, Tyskie, Wyborowa, Absolut, Warka Radler.
W ramach Talent Programu, stażowego projektu agencji adresowanego do pasjonatów reklamy, grafiki, animacji, programowania i mediów digitalowych z całego świata, staż w agencji odbywa także Helena Frias Pena. Hiszpanka jest magistrem sztuki, absolwentką szkoły kreatywności ZinkProjekt w Madrycie. W czasie studiów zrealizowała kilka projektów z zakresu grafiki, wzornictwa, ilustrowała także książki dla dzieci oraz jest autorką murala wyróżnionego w lokalnym konkursie Mural Art. Ponadto jako junior designera zatrudniono także Jana Mazura, który wcześniej odbył staż w agencji.
Obecnie dział kreacji liczy 14 osób. Zarządza nim chief creative officer Mikołaj Sadowski, którego wspiera creative director Bartłomiej Walczuk.