Kraj

Pięć osób dołącza do działu kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Wśród nich m.in. team seniorski Tomasz Dubiel i Gabriel Wołoszański, który przeszedł z Grandes Kochonos.

Pięć osób dołącza do działu kreacji 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyło pięć nowych osób, m.in. team seniorski – Tomasz Dubiel i Gabriel Wołoszański, który przeszedł z Grandes Kochonos. Wcześniej obaj pracowali w Grey Group. Razem zdobyli srebrne i brązowe nagrody Innovation Ad 2018 za kampanię mBanku “Razem najlepiej”. Dubiel, senior art director, jest laureatem Young Creatives, współtworzył kampanię IKEA “Ta kuchnia sprawdza się w życiu”, która została nagrodzona Golden Effie 2018. Wołoszański, senior copywriter, w branży pracuje od ośmiu lat. Przygotowywał projekty dla takich marek, jak: Play, mBank, NN Investments Partners, IKEA, Puma. Wspólnie napisali scenariusze do takich klipów jak “Kryptowaluty” Taconafide czy “Jestem kobietą” Mary Komasa + The Dumplings dla Pumy.

Dział kreacji 180heartbeats wzmocnił także Adrian Zwierzyński, który jako art director tworzy team z senior copywriter Anną Gadecką. Zwierzyński w reklamie pracuje od ośmiu lat, wcześniej w agencjach: Neon Shake Advertising, IQ Marketing, Twin.Digital Collective. Pracował dla takich marek, jak: Western Union, Tyskie, Wyborowa, Absolut, Warka Radler.

W ramach Talent Programu, stażowego projektu agencji adresowanego do pasjonatów reklamy, grafiki, animacji, programowania i mediów digitalowych z całego świata, staż w agencji odbywa także Helena Frias Pena. Hiszpanka jest magistrem sztuki, absolwentką szkoły kreatywności ZinkProjekt w Madrycie. W czasie studiów zrealizowała kilka projektów z zakresu grafiki, wzornictwa, ilustrowała także książki dla dzieci oraz jest autorką murala wyróżnionego w lokalnym konkursie Mural Art. Ponadto jako junior designera zatrudniono także Jana Mazura, który wcześniej odbył staż w agencji.

Obecnie dział kreacji liczy 14 osób. Zarządza nim chief creative officer Mikołaj Sadowski, którego wspiera creative director Bartłomiej Walczuk.