Kraj

Marketing

Pięć osób z Polski wśród jurorów Global Best of the Best Effies

Global Best of the Best Effies ma na celu określenie najskuteczniejszych działań marketingowych minionego roku spośród wszystkich zwycięzców Grand i Gold Effie na całym świecie.

W ramach drugiej edycji Global Best of the Best Effies w składzie jurorskim znalazło się pięciu ekspertów branży marketingowej z Polski: Marta Życińska, vice president, marketing and communications, CEE Mastercard, Paweł Patkowski, brand & marketing communication director, Orange Polska, Anna Putts, director brand & content marketing Central Europe, HBO Europe, Inga Songin, regional marketing director PLEE, board of directors member, Reckitt Health and Nutrition, i Arkadiusz Gwizdek, marketing director, Škoda Polska – Volkswagen Group Polska.

Global Best of the Best Effies ma na celu określenie najskuteczniejszych działań marketingowych minionego roku spośród wszystkich zwycięzców Grand i Gold Effie na całym świecie.

Zwycięzcy złota ze wszystkich kwalifikujących się konkursów Effie będą rywalizować o Global Grand Effie w swoich kategoriach. W końcowym etapie staną w szranki o statuetkę Iridium Effie, która jest przyznawana za najbardziej efektywne działania marketingowe na świecie. Jury składa się z kadry kierowniczej wyższego szczebla ze strony reklamodawców i agencji, reprezentujących różne dyscypliny.

Obrady będą miały formę zdalną.