Danone ogłosił pierwszą w historii globalną kampanię marki Activia we współpracy
z Shakirą, piosenkarką pop. Kampania będzie realizowana pod hasłem “Dobre samopoczucie bierze się ze środka”.
Celem międzynarodowych działań jest wzmocnienie pozycjonowania marki w obszarze zdrowego stylu życia. Działania ruszą 16 marca równolegle w 50 krajach i obejmie działania ATL, BTL, digital i PR. Komunikacja będzie oparta na nowej linii kreatywnej związanej z tańcem.
Tłem muzycznym dla reklamy telewizyjnej jest nowa piosenka Shakiry “Dare (La, la, la)”, która znalazła się na jej najnowszej płycie “Shakira” (premiera albumu jest zaplanowana
na 25 marca 2014 r.). Nad spotem reklamowym, stworzonym przez Vinizius Young & Rubicam Barcelona, pracowali między innymi: uhonorowany Oscarem dyrektor artystyczny Eugenio Caballero i wielokrotnie nagradzany Javier Aguirresarobe. Reklama została nagrana zarówno w wersji 45-sekundowej na potrzeby ogólnoświatowej premiery, jak i w 20- i 30-sekundowych wersjach przeznaczonych do lokalnych adaptacji. Kampanię telewizyjną wspierają działania w obszarze digital, w tym globalna strona internetowa Activii. Znajdą się na niej nigdzie niepublikowane treści związane z kampanią, włącznie z filmem pokazującym kulisy przygotowania spotu z Shakirą. Dodatkowe działania wspierające będą oparte o media relations, eventy oraz akcje samplingowe.
Spot reklamowy będzie dostępny na dedykowanej marce stronie internetowej, która ruszy wraz ze startem kampanii.
Za adaptację kampanii na polski rynek odpowiadają agencje Young & Rubicam oraz VML. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się MediaCom, a obsługą fanpage’a marki na portalu Facebook agencja digitalowa Mediacom Create. Kampanię PR marka realizuje przy wsparciu agencji ATW Communications.