Kraj

Marketing

Pierwsza kampania EasySend

Firma zajmująca się przelewami walutowymi chce być bardziej rozpoznawalna.

Polska firma EasySend, zajmująca się transferami pieniężnymi, rozpoczyna pierwszą w historii kampanię marketingową, m.in. w telewizji i internecie (głównie w mediach społecznościowych). Firma działa od kilkunastu lat, dotychczas bazowała na systemie poleceń, teraz inwestuje w szerzej zakrojony marketing. – Tym, co wyróżnia naszą firmę na rynku przelewów walutowych, są świetne opinie naszych klientów i wsparcie na każdym etapie korzystania z usług – przekonuje Robert Lewandowski, prezes EasySend. – Z klientami zawsze rozmawiamy w ich ojczystym języku, a po drugiej stronie zamiast bota jest człowiek. Do obsługi klienta zatrudniamy osoby, które same są migrantami zarobkowymi i doskonale zdają sobie sprawę z wątpliwości, jakie mogą mieć osoby stawiające pierwsze kroki w transferach pieniędzy.

Oprócz samej kampanii reklamowej firma zainwestowała także w nową identyfikację wizualną, stronę internetową i aplikację oraz biuro prasowe. Za opracowanie strategii odpowiada agencja Bees & Honey.

EasySend została założona przez Lewandowskiego w 2006 r., działa w Polsce i Wielkiej Brytanii i twierdzi, że ma 35 tys. aktywnych klientów. Liczy, że dzięki działaniom marketingowym do końca br. będzie ich mieć dwa razy tyle.