Kraj

Pierwsza wspólna oferta LifeTube i TalentMedia

Na ofertę najskuteczniejszych form promocji składają się cztery propozycje: kanał własny marki, program ambasadorski, subformat i wideo marketing 2.0.

LifeTube i TalentMedia stworzyli pierwszą wspólną ofertę: cztery najbardziej efektywne rodzaje kampanii z influencerami. Do każdego agencja i sieć proponują również standard badawczy opracowany z IQS, pozwalający sprawdzić efektywność prowadzonych działań.

Wśród najskuteczniejszych sposobów na współpracę z twórcami internetowymi agencje pozycjonują: kanał własny marki – największy projekt, jaki marka może podjąć w YouTube, oparty na treściach branded content. Drugim rodzajem jest program ambasadorski – są to programy influencerskie będące sposobem na długoterminową komunikację marki na YouTube, opartą na regularnej współpracy z miksem kilku lub kilkunastu influencerów. Trzecia propozycja to subformat – specjalne, cykliczne odcinki na kanale influencera, których partnerem jest marka. Ostatnia z nich to wideo marketing 2.0 – reklama z udziałem influencera, której widz nie chce pomijać.