Kraj

Pierwsze laury Golden Drum dla polskich agencji

W kategorii single channel agencje z Polski zdobyły trzy grand prix. Nagrodzono nimi prace: Euro RSCG, Leo Burnett i Grey.

Wczoraj podczas festiwalu reklamy Golden Drum ogłoszono wyniki w kategorii single channel. Przyznano w niej łącznie 8 grand prix w 10 podkategoriach. Trzy z tych nagród powędrowały do polskich agencji: Euro RSCG, Leo Burnett i Grey.

Kampania Euro RSCG Warsaw “Co człowiek przegapi, wykryje maszyna” dla Stowarzyszenia Amazonki zdobyła grand prix i Golden Drum w podkategorii new or innnovative. Ta sama kampania zdobyła również złoto w podkategorii direct communication.

Agencji Leo Burnett Warszawa przyznano grand prix i Golden Drum oraz dwie nagrody Silver Drum w podkategorii prasa za kampanie dla marek Dreft i Bonux z portfolio Procter & Gamble.

W podkategorii corporate & brand materials Grey Worldwide Warszawa zdobyła grand prix i Golden Drum za kampanię dla Taboo Condoms.

Golden Drum powędrował również do Scholz & Friends za kampanię dla Polskiej Akcji Humanitarnej w podkategorii digital.

Wyniki kampanii w kategoriach multi channel zostaną ogłoszone w sobotę 8 października.