Kraj

Pierwszy rekord viralowy Nivei

Ponad 800 tys. odsłon zanotowały filmy Nivea for Men z komentarzami Krystyny Czubówny.

Nivea Polska odnotowała pierwszy w swojej historii rekord oglądalności filmów viralowych. Wynik ten dotyczy kampanii reklamowej Nivea for Men, do których głosu użyczyła Krystyna Czubówna. Trzy filmiki, które pokazują, jak wyglądałby świat, gdyby nie istniały antyperspiranty, obejrzało w ciągu pierwszego miesiąca kampanii ponad 800 tys. internautów, wynika z danych marketera. Według Nivei największym powodzeniem cieszy się film pt. “Wpadka przy wodopoju”, który w ciągu miesiąca obejrzany został ponad 700 tys. razy. Filmy dostępne są m.in. w YouTube, Wrzuta.pl oraz Filmweb. Wspierane są również w Google oraz Google Display Network.

Ideę kreatywną kampanii opracowała agencja Opcom, produkcją zajęło się studio Diamonds Factory, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.