Kraj

Piotr Adamczyk poleca kredyt gotówkowy w Eurobanku

Do emisji trafiły dwa spoty TV. Kampania potrwa do końca września.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FRcm7h0OuPnc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeZZibE5GZC8%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Eurobank rozpoczyna trzymiesięczną (zaplanowaną do końca września br.) kampanię reklamową kredytów gotówkowych. Na wakacje lub np. na remont. Do emisji w telewizji trafiły dwa spoty reklamowe z udziałem aktora Piotra Adamczyka.

Oprócz telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne) kampania obejmuje także internet oraz reklamy w placówkach banku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film, Mindchilli i Starcom.

– Po raz kolejny w kampanii reklamowej kierujemy się hasłem „warto sprawdzić”, tym samym zachęcamy klientów do rozważenia naszej oferty kredytu gotówkowego. Podobną zasadę stosujemy
w przypadku codziennych decyzji zakupowych, gdzie porównujemy różne oferty i wybieramy dla nas najatrakcyjniejszą – tłumaczy Agnieszka Szarek, dyrektor departamentu marketingu w Eurobanku.

Benefitem produktowym, który bank eksponuje w reklamach, jest niska rata kredytu – od 179 zł miesięcznie.  

Na takie warunki mogą liczyć klienci nieposiadający dotychczas kredytów w Eurobanku, ubiegający się o „pożyczkę w moim banku” w wysokości 10 tys. zł netto na 7 lat, przelewający wynagrodzenie pracownicze lub świadczenia emerytalno-rentowe na konto w Eurobanku.