Eurobank rozpoczyna trzymiesięczną (zaplanowaną do końca września br.) kampanię reklamową kredytów gotówkowych. Na wakacje lub np. na remont. Do emisji w telewizji trafiły dwa spoty reklamowe z udziałem aktora Piotra Adamczyka.
Oprócz telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne) kampania obejmuje także internet oraz reklamy w placówkach banku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film, Mindchilli i Starcom.
– Po raz kolejny w kampanii reklamowej kierujemy się hasłem „warto sprawdzić”, tym samym zachęcamy klientów do rozważenia naszej oferty kredytu gotówkowego. Podobną zasadę stosujemy
w przypadku codziennych decyzji zakupowych, gdzie porównujemy różne oferty i wybieramy dla nas najatrakcyjniejszą – tłumaczy Agnieszka Szarek, dyrektor departamentu marketingu w Eurobanku.
Benefitem produktowym, który bank eksponuje w reklamach, jest niska rata kredytu – od 179 zł miesięcznie.
Na takie warunki mogą liczyć klienci nieposiadający dotychczas kredytów w Eurobanku, ubiegający się o „pożyczkę w moim banku” w wysokości 10 tys. zł netto na 7 lat, przelewający wynagrodzenie pracownicze lub świadczenia emerytalno-rentowe na konto w Eurobanku.