Kraj

Piotr Bombol i Łukasz Turkowski założyli agencję Gameset

Agencja będzie działać w obszarze marketingu gamingowego.

Piotr Bombol i Łukasz Turkowski założyli agencję Gameset
Agencja Gameset jest jedną z pierwszych w Polsce agencji marketingu gamingowego, która ma pomagać markom dotrzeć do społeczności graczy oraz wykorzystać potencjał gier i e-sportu w komunikacji marketingowej. Agencję założyli Piotr Bombol, strategy director & partner, oraz Łukasz Turkowski, media director & partner. Bombol wcześniej pracował jako senior consultant w Deloitte Digital CE. Był związany również z agencjami Albo/Albo i DDB & Tribal. Turkowski pracował do tej pory jako interactive media manager w DDB & Tribal.

Agencja ma oferować pełen zakres działań agencyjnych w obszarze gamingu: strategię, kreację i realizację, a jej usługi skierowane są do trzech rodzajów podmiotów: klientów, agencji z branży reklamowej oraz firm z branży gier. Kluczową przewagą agencji ma być znajomość ekosystemu gier, e-sportu i środowiska graczy, a także wieloletnie doświadczenie w pracy z największymi markami po stronie agencji reklamowych, domów mediowych i agencji konsultingowych. – Naszym celem jest popularyzacja gamingu w Polsce. W tym sektorze jest ogromny potencjał dla marek, bo z jednej strony mamy bardzo konkretne argumenty biznesowe (zasięgi, zaangażowanie, intencja zakupowa), a z drugiej zupełnie niezagospodarowaną przestrzeń przez marki pozagamingowe – deklaruje Piotr Bombol.