Kraj

Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz creative group heads w Leo Burnett Warszawa

Będą wspólnie odpowiedzialni za zespół kreatywny pracujący dla klientów P&G oraz SM Mlekpol.

Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz dotychczas pracujący na stanowiskach senior copywriterów będą wspólnie odpowiedzialni za zespół kreatywny pracujący dla klientów: P&G oraz Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol. Obaj będą podlegać bezpośrednio Maciejowi Porębskiemu, executive creative directorowi w agencji Leo Burnett Warszawa.

Piotr Dugin karierę w branży reklamowej rozpoczął w 2006 r. w agencji G7. W latach 2008-2012 pracował dla Lowe GGK, by później przejść do Leo Burnett. Marek Wyżnikiewicz jest związany z branżą reklamową od 11 lat.
Doświadczenie zdobywał m.in. przy projektach realizowanych w agencjach DDB Warszawa, Saatchi & Saatchi, Walk Creative oraz w Leo Burnett Warszawa. W przeszłości pracował m.in. dla takich marek, jak McDonald’s, Canal+, Milka, Łaciate, P&G, T-Mobile oraz Orange.
Są autorami obecnych kampanii realizowanych przez Leo Burnett dla Eurobanku, Kauflandu oraz marki Apap.