Kraj

Piotr Fronczewski w kampanii Coca-Coli

Towarzyszy mu youtubowy influencer ReZi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3H8EdC72XhA%26amp%3D%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W nowej kampanii marki Coca-Cola wystąpił m.in. aktor Piotr Fronczewski. Wcielił się w rolę barmana, u którego drugi bohater spotu zamawia Coca-Colę. Okazuje się, że spragniony konsument to youtuber ReZi. Obecność obu mężczyzn ma stanowić symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku Coca-Cola.
Nowa odsłona kampanii napoju realizowana pod hasłem “Ikona powraca” to kolejny etap wdrożenia kampanii “One brand”. Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki o różnych wariantach, tak by promować wybór Coca-Cola zgodny z preferencjami konsumentów. Po raz pierwszy do telewizyjnej kampanii dedykowanej “One brand” zaproszono duet ambasadorski.
Kampania “Ikona powraca” wystartowała 14 stycznia. Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych narzędzi i kanałów komunikacji będzie obecna w całej Polsce, otrzymując wsparcie w kanałach: TV, radio, kina, internet, w tym social media.
Za strategię komunikacji, kreację i produkcję kopii reklamowych oraz przygotowanie treści wideo do wdrożenia w obszarze digital odpowiada agencja  McCann Worldgroup. Za planowanie i zakup mediów oraz współpracę z ambasadorami odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a Fortis za materiały POS. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.