Nowa odsłona kampanii napoju realizowana pod hasłem “Ikona powraca” to kolejny etap wdrożenia kampanii “One brand”. Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki o różnych wariantach, tak by promować wybór Coca-Cola zgodny z preferencjami konsumentów. Po raz pierwszy do telewizyjnej kampanii dedykowanej “One brand” zaproszono duet ambasadorski.
Kampania “Ikona powraca” wystartowała 14 stycznia. Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych narzędzi i kanałów komunikacji będzie obecna w całej Polsce, otrzymując wsparcie w kanałach: TV, radio, kina, internet, w tym social media.
Za strategię komunikacji, kreację i produkcję kopii reklamowych oraz przygotowanie treści wideo do wdrożenia w obszarze digital odpowiada agencja McCann Worldgroup. Za planowanie i zakup mediów oraz współpracę z ambasadorami odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a Fortis za materiały POS. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.