Kraj

Piotr Kociszewski w zespole DBI Havas Media Group

Do agencji przechodzi z Unilevera.

Do Havas Media Group dołączył Piotr Kociszewski na stanowisku data science managera w jednostce DBI (Data Business Intelligence). Jest specjalistą z ponad 11-letnim doświadczeniem w obszarze data-driven marketingu. Od początku drogi zawodowej związany z branżą mediową, ma doświadczenie w pracy zarówno w agencjach (Mediabrands czy K2 Precise), jak i po stronie klienta. Ostatnie dwa lata spędził w Unileverze na stanowisku data analyst EE, gdzie odpowiadał za przygotowanie modeli ekonometrycznych dla rynków Europy Wschodniej. Modele przygotowywane były dla największych marek Unilevera. Dodatkowo w zakresie jego obowiązków znajdowała się wizualizacja danych i obsługa platformy big data – Dataiku.

W Havas Media Group będzie odpowiedzialny za prowadzenie projektów i rozwój produktów związanych
m.in. z modelowaniem ekonometrycznym i atrybucją. Będzie raportować bezpośrednio do szefa zespołu – Łukasza Wiśniewskiego, head of DBI.