Piotr Osiński przez ostatnie dwa lata jako executive creative director w Wunderman w Dubaju kierował całym działem kreacji w regionie Bliskiego Wschodu. Wcześniej spędził sześć lat w Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatni czas jako associate creative director odpowiedzialny był za globalny, digitalowy scope of work dla marki Duracell i regionalną pracę dla Microsoft i GSK. Na swoim koncie ma pracę dla ponad 30 marek i ponad 50 nagród reklamowych, w tym Cannes Lions, Clio, Eurobest, Dubai Lynx, Golden Drum czy Effie.
Aleksander Frydrych pracę w branży zaczynał 12 lat temu w Leo Burnett. Doświadczenie zdobywał m.in. w Change Integrated, Walk Digital czy Grey Group. Nagrodzony kilkudziesięcioma nagrodami w konkursach kreatywnych w Polsce i na świecie. Z ciekawszych projektów, które współtworzył, wymienić warto: “Kulturyzator Frugo”, “Szacun Tropików” czy “Nie chcę być strażakiem”, nagrodzoną lwem na festiwalu w Cannes.