Kraj

Reklama

Personalia

Piotr Osiński z VMLY&R Poland w składzie jury Cannes Lions

Będzie oceniał zgłoszenia w kategorii brand experience & activation.

Piotr Osiński, regional creative director w VMLY&R Poland, będzie oceniał zgłoszenia w tegorocznym festiwalu Cannes Lions w kategorii brand experience & activation. Piotr Osiński w ciągu 15 lat kariery zawodowej zdobył ponad 80 nagród branżowych, w tym: Cannes Lions, Clio, LIA, Eurobest, Dubai Lynx, Golden Drum, Effie i inne. W tym roku będzie także zasiadał w jury festiwalu Golden Drum, który odbędzie się 9-10 października. 

Kategoria brand experience & activation skupia się na kompleksowym budowaniu marek z wykorzystaniem m.in. projektowania doświadczenia konsumentów i ich pełnego angażowania poprzez dostępne touchpointy. Piotr Osiński zasiądzie w shortlisting jury ​tej kategorii. 

W 2021 r. w jury Cannes Lions zasiadał Dawid Szczepaniak, chief creative officer VMLY&R Poland.