Kraj

Piwo Królewskie promuje się z Legią

Warszawska marka piwa kontynuuje działania komunikacyjne związane ze sponsoringiem klubu.

Promocja “Poczuj się po królewsku” to jedna z nielicznych ostatnio aktywności marketingowych brandu. Akcja pozwala konsumentom wygrać bony do sklepu z gadżetami Legii Warszawa, zaproszenia do loży VIP na stadionie oraz gotówkę. Projekt oparty jest na platformie SMS. Królewskie sponsoruje Legię Warszawa od 2004 r.

Akcję realizuje Grupa Żywiec we własnym zakresie. Przetarg na wybór agencji jest obecnie zawieszony, chociaż marketer deklaruje, że będzie wznowiony.

Markę Królewskie można nazwać fenomenem na rynku piwa. Brand, który w ostatnich latach otrzymywał znikome wsparcie marketingowe, ma ponad 1 proc. w całym polskim rynku piwa (mimo lokalnej dystrybucji). Według marketera jest to największa marka piwa w Warszawie i na Mazowszu.