Kraj

Pizza Hut i PayU wprowadzają nowy standard obsługi klienta

Nowa usługa "Zamów online do stolika" dostępna jest przez aplikację mobilną Pizza Hut. Polska jest pierwszym krajem, gdzie wdrożono tę usługę.

Pizza Hut i PayU wprowadzają nowy standard obsługi klienta
Pizza Hut (AmRest) i PayU wprowadzają usługę “Zamów online do stolika” – nowy, bezkontaktowy sposób obsługi klienta restauracji. Usługa umożliwia złożenie zamówienia oraz dokonanie płatności bez potrzeby oczekiwania na kelnera. Polska jest pierwszym krajem, w którym wdrożono rozwiązanie. “Zamów online do stolika” działa w ramach aplikacji mobilnej Pizza Hut oraz za pośrednictwem strony WWW.

Aby skorzystać z nowego sposobu obsługi, klient posiadający zainstalowaną w telefonie aplikację Pizza Hut wybiera w niej restaurację, w której się znajduje, wskazuje pozycje w menu, które chce zamówić, liczbę osób oraz numer stolika, a na koniec potwierdza zamówienie i dokonuje płatności poprzez system PayU. PayU udostępnia różne metody płatności: karty płatnicze, szybkie przelewy realizowane online, BLIK-a oraz portfele cyfrowe GPay i Apple Pay. Osoby niedysponujące aplikacją mobilną Pizza Hut mogą zeskanować kod QR znajdujący się na stoliku, dzięki czemu zostaną przeniesione na stronę internetową restauracji, w której się znajdują i tam przejdą dokładnie taki sam proces, jak opisany powyżej.

Wdrożenie usługi rozpoczęto w Polsce. Pizza Hut rozważa jej wprowadzenie także w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Klienci Pizza Hut, którzy zdecydują się skorzystać z nowej usługi, otrzymają 20% rabatu od całego zamówienia. Aplikacja Pizza Hut dostępna jest na systemy Android, iOS i Huawei.