Kraj

Pizza Hut ruszyła z kampanią wizerunkową [wideo]

Sieć promuje ciasto Pan.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjZDKVAOd8to%22%7D
Agencja Red8 Advertising przygotowała najnowszą wizerunkową kampanię reklamową Pizzy Hut (AmRest). Jej celem jest zwrócenie uwagi na ciasto Pan. Wystartowała właśnie odsłona telewizyjna kampanii.

Red8 Advertising przygotowała dwie wersje spotów telewizyjnych 30- i 15-sekundowych, które będą emitowane m.in. w stacjach TVN i Polsat oraz w kanałach tematycznych (Discovery Media, Atmedia). Agencja przygotowała również materiały POSM (plakat, karta menu, zaproszenie) dla restauracji Pizza Hut.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

Agencja Red8 Advertising obsługuje budżet reklamowy marki Pizza Hut już od 11 lat.