Treść artykułu…

PKN Orlen poinformował, że szuka producenta wody źródlanej, która pod marką własną Orlen byłaby odsprzedawana w punktach detalicznych tej spółki. Koncern ogłosił w tej sprawie postępowanie zakupowe. Na oferty czeka do 14 stycznia br. Woda ma być sprzedawana na ponad 1,2 tys. własnych stacjach paliw. Planowane są trzy etapy postępowania: analiza złożonych ofert, spotkania negocjacyjne z potencjalnymi dostawcami i ostateczny wybór oferty. Zgodnie ze strategią Grupy Orlen do 2030 r. nakłady na rozwój segmentu detalicznego mają wynieść 11 mld zł. W czerwcu ub.r. Orlen otworzył w Warszawie pierwszy punkt nowego formatu sprzedaży detalicznej Orlen w Ruchu z asortymentem sklepowym i gastronomicznym. Koncern zapowiedział, że w ciągu 4 lat uruchomi 400 takich punktów w Polsce.