Przetargi

PKO BP planuje przegląd social mediów

Obecnie marketer pracuje z Harder & Harder.

PKO BP rozważa możliwość zaproszenia do współpracy agencji dedykowanych social mediom rozliczanych za realizację konkretnych projektów. Przede wszystkim chodzi o tworzenie aplikacji użytkowych lub konkursowych oraz wspieranie PKO w zakresie prowadzenia wszystkich profili społecznościowych. Szczegóły ewentualnego przeglądu nie są na razie znane.

Obecnie bank prowadzi w Facebooku cztery profile: PKO Bank Polski, Dom Maklerski PKO BP, Moje Inteligo oraz Bankowa Akcja Honorowego Krwiodawstwa.

Uruchomiając w październiku 2010 roku własny profil w Facebooku, PKO BP podjął współpracę z firmą ARBOmedia, która była odpowiedzialna za tworzenie aplikacji i gier oraz rozpowszechnianie informacji o prowadzonych przez PKO akcjach w Facebooku. Umowa obowiązywała do 31 grudnia ub.r.

W związku z koniecznością monitorowania treści internetowych (fora internetowe, blogosfera, serwisy społecznościowe, serwisy mikroblogowe, serwisy videosharingowe) bank zdecydował się w roku ubiegłym na współpracę z firmą Harder & Harder, która obecnie wspiera PKO również w przygotowywaniu aplikacji na potrzeby mediów społecznościowych.