Kraj

PKO BP prawdopodobnie przedłuży kontrakt reklamowy z Szymonem Majewskim

Megakampania największego banku nie skończy się w lutym.

PKO BP prawdopodobnie przedłuży kontrakt reklamowy z Szymonem Majewskim
Jak się dowiadujemy nieoficjalnie, PKO BP – największy polski bank – najprawdopodobniej przedłuży dotychczasowy kontrakt reklamowy ze znanym showmanem Szymonem Majewskim.

Majewski jest twarzą reklamową PKO BP od marca 2011 r. Bank podpisał z nim dwuletni kontrakt. Sporo szumu wywołało ujawnienie przez “Puls Biznesu” kwoty kontraktu – według informacji gazety opiewał on na 3,32 mln zł przez dwa lata. Bank nigdy tego oficjalnie nie zdementował. Bronił natomiast decyzji o zatrudnieniu showmana “niespotykaną dotychczas na naszym rynku skalą” planowanej komunikacji. I rzeczywiście bank nieomal “zalał” rynek reklamami z Majewskim, który wciela się się w kolejne role. Oprócz reklam w telewizji, internecie, prasie, na outdoorze, w radiu oraz kinach wizerunek Majewskiego pojawi się także w witrynach ponad 3 tys. placówek PKO BP. Agencja reklamowa DDB, która od samego początku odpowiadała za kreację tej kampanii, zrealizowała dotychczas ponad 20 filmów reklamowych z udziałem Majewskiego dla PKO BP. Od początku tej kampanii planowaniem i zakupem mediów ATL zajmował się dom mediowy Universal McCann, a reklamy internetowe przygotowywały OS3 i Value Media.

W sierpniu br. Majewski rozstał się z telewizją TVN, w której pracował od 2004 r. Obecnie prowadzi poranny program w Radiu Eska.  

W tym roku PKO BP otrzymało za kampanię z Majewskim srebrną nagrodę na konkursie Effie.