Kraj

PKO BP reklamuje nowe konta firmowe

Kampanię przygotowały Artegence i Havas Media.

Największy krajowy bank PKO BP wprowadził do oferty dwa nowe rachunki dla klientów firmowych: PKO Konto Firmowe, PKO Konto Firmowe Premium oraz nowy rachunek dla średnich i większych przedsiębiorstw – PKO Rachunek dla Przedsiębiorstw.

Nowe PKO Konto Firmowe przeznaczone jest dla start-upów oraz małych i średnich firm. Można założyć je online, a dla osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej wygodnym rozwiązaniem jest założenie konta i jednoczesna rejestracja firmy w CEIDG – wystarczy złożyć jeden wniosek w serwisie iPKO lub aplikacji mobilnej IKO. Jeśli firma działa krócej niż 12 miesięcy – przez pół roku konto jest bezpłatne. Dla firm działających dłużej niż rok, konto jest darmowe, jeśli wpływa na nie miesięcznie co najmniej 2 tys. zł – w przeciwnym razie trzeba się liczyć z opłatą 12 zł za miesiąc.

– Chcemy być bankiem pierwszego wyboru zarówno dla przedsiębiorców, którzy stawiają pierwsze kroki w biznesie, jak i tych z dużym doświadczeniem. Oferujemy szereg rozwiązań pozwalających komfortowo zarządzać finansami i uzyskać finansowanie bez konieczności wizyty w oddziale banku: poprzez aplikację mobilną, serwis transakcyjny czy rozmowę wideo z doradcą firmowym – wskazuje Tomasz Frąckowiak, dyrektor odpowiedzialny za bankowość firm i przedsiębiorstw w PKO BP.

Z kolei PKO Rachunek dla Przedsiębiorstw to konto dla przedsiębiorstw o przychodach od 5 mln do 30 mln zł. To rozwiązanie dla instytucji, które cenią obsługę indywidualnego doradcy w swojej siedzibie oraz bezpośredni kontakt z ekspertami banku m.in. ds. leasingu i faktoringu czy handlu międzynarodowego, ale także analitykiem kredytowym lub dilerem walutowym.

Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem: “Wsparcie przedsiębiorców to nasz znak firmowy”, która potrwa do 15 grudnia br. Spoty będą emitowane w głównych stacjach radiowych. Równolegle prowadzona jest kampania w internecie oraz ekspozycja materiałów BTL (plakaty). Za pomysł kreatywny i produkcję spotów radiowych oraz formatów internetowych odpowiedzialna jest agencja Artegence, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.