Kraj

PKO BP reklamuje pożyczki na święta

Kampanii towarzyszy akcja składania życzeń bliskim pod hasłem: "Bank Dobrych Życzeń".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTrgs-V_STUw%22%7D
Największy w kraju bank PKO BP reklamuje przed zbliżającymi się świętami bożonarodzeniowymi pożyczki gotówkowe w ramach swojej oferty Mini Ratka. W listopadzie i grudniu są one dostępne bez prowizji (dla pożyczek do 10 tys. zł przy spłacie w maks. 15 ratach).

W tym roku PKO BP w ramach świątecznej kampanii postanowił zaangażować konsumentów: każdy może złożyć życzenia najbliższym w telewizji. Życzenia można nagrywać samodzielnie albo skorzystać z możliwości nagrania przez ekipę filmową, która pojawia się w kilku miastach w Polsce – szczegóły na stronie akcji https://www.bankdobrychzyczen.pl/. Wybrane życzenia zostaną wyemitowane 17 grudnia w specjalnych blokach reklamowych TVP1. Tego dnia cały czas reklamowy od godziny 8:00 do 20:00 zostanie oddany w ręce osób, które wzięły udział w akcji. Cała kampania wspierana jest spotami w głównych kanałach telewizyjnych oraz pakietach stacji niszowych. Równolegle prowadzona jest kampania w internecie i mediach własnych.

Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Działania online przygotowała agencja Artegence, a w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.