PKO BP, największy w Polsce bank, rusza równocześnie z dwiema kampaniami reklamowymi. W pierwszej promuje ofertę bankowości dla firm, a w drugiej – pożyczki gotówkowe Mini Ratka.
Do udziału w spotach telewizyjnych i reklamach prasowych bankowości korporacyjnej PKO BP zaprosił prezesów dużych firm – Vistula, Spółki Trefl oraz OTCF (właściciela marki 4F). Bank deklaruje, że jest liderem rynku korporacyjnego – obsługuje prawie 15 tys. firm.
Kampania będzie prowadzona w prasie i telewizji. Reklamy prasowe będzie można zobaczyć m.in. w takich tytułach jak “Dziennik Gazeta Prawna”, “Puls Biznesu”, “Do Rzeczy”, “W Sieci”, “Forbes”, “MBA Manager Puls” i “Harvard Business Review Polska”. Spoty telewizyjne będą emitowane w TVN24, TVN CNBC oraz w Polsat News i Polsat News 2.
Równolegle startuje także druga kampania reklamowa, w której PKO BP promuje swoją ofertę pożyczek gotówkowych o nazwie Mini Ratka. Prowadzona jest w ramach wykorzystywanego przez bank już od dłuższego czasu formatu reklamowego “Organizm”.
Przy realizacji obu tych kampanii bank współpracował z agencją reklamową DDB & Tribal oraz domem mediowym Universal McCann.