Przetargi

PKO BP ruszył z przetargiem mediowym

Największy reklamodawca bankowy rozesłał zaproszenia do przetargu do kilku domów mediowych, w tym obecnej agencji Universal McCann.

PKO BP rozesłał zaproszenia do przetargu na przyszłoroczną obsługę mediową. Jak wynika z naszych informacji, takie zaproszenie dostało kilka domów mediowych, w tym Universal McCann, obecna agencja banku. Na razie nie wiadomo, jaka będzie ostateczna lista domów mediowych, które wezmą udział w samym przetargu.

PKO BP to w tym roku bezapelacyjnie największy reklamodawca wśród banków. O ile w ub.r. wydał na reklamy w mediach (telewizja, prasa, radio, outdoor, kina) niespełna 60 mln zł cennikowo (dane: Kantar Media), o tyle w I połowie br. jego nakłady reklamowe wyniosły już 77 mln zł, ponadtrzykrotnie więcej niż rok temu (24,3 mln zł).