Kraj

PKP Intercity ma 200 Złotych Pociągów

Kolejowy przewoźnik wykorzystał reklamowo sprawę "złotego pociągu" z Wałbrzycha. Za przygotowanie kreacji do kampanii odpowiedzialna jest agencja PZL oraz agencja interaktywna Kore.

PKP Intercity ma 200 Złotych Pociągów
PKP Intercity rusza z kampanią reklamującą pulę biletów na pociągi Intercity od 29 zł (ceny obowiązują w 200 wybranych pociągach Express InterCity Premium – Pendolino oraz Express InterCity do 29 lutego br.).

– Ostatnio bardzo duże zainteresowanie wzbudził złoty pociąg z Wałbrzycha. Postanowiliśmy więc nawiązać do znanej historii i zachęcić Polaków do poszukiwania tanich biletów na pociągi PKP Intercity – mówi Radosław Kasyk, dyrektor marketingu w PKP Intercity.

Kampania będzie prowadzona w radiu (m.in. RMF FM, Radio Eska i lokalne oddziały Polskiego Radia) oraz w internecie (m.in. YouTube, Google Display Network oraz AppNexus oraz portalach internetowych m.in. Gazeta.pl i Onet.pl).

Promocji towarzyszyć będą również dwie akcje specjalne. 22 stycznia na Dworcu Centralnym w Warszawie każdy będzie mógł wcielić się w rolę poszukiwacza złota. PKP Intercity umieści na dworcu 200 naklejek Złotego Pociągu. Osoba, która zrobi zdjęcia największej ich liczbie, otrzyma wyjątkową nagrodę główną – sztabkę złota w kształcie pociągu. Dodatkowo w hali głównej dworca stanie specjalna konstrukcja w kształcie Złotego Pociągu, w której odbywać się będą konkursy z nagrodami.
Komu nie uda się zdobyć pierwszej sztabki złota, będzie miał jeszcze jedną szansę. Na czas trwania promocji pięć lokomotyw PKP Intercity zmieni barwy – zostaną oklejone na złoto. Lokomotywy prowadzić będą m.in. pociągi ekspresowe objęte promocją. Osoba, która zrobi im najlepsze zdjęcie i zgłosi je na stronę Zlotypociaginstnieje.pl, również ma szansę na sztabkę złota. Kampania potrwa do 12 lutego.

Za przygotowanie kreacji do kampanii odpowiedzialna jest agencja PZL oraz agencja interaktywna Kore. Media zakupił dom mediowy MEC. Za działania ambientowe oraz event na Dworcu Centralnym odpowiada agencja GonnaBe.