Przetargi

PKP Intercity szuka agencji PR-owej

Przewoźnik chce zawrzeć umowę na trzy lata, która będzie obejmować bieżącą obsługę public relations, szkolenia i audyty.

PKP Intercity ogłosiło przetarg na wybór agencji public relations. Chce wybrać agencję, która będzie świadczyła jej usługi kontaktów z mediami, bieżącej obsługi public relations, co roku (w styczniu) przeprowadzi audyt jej działań PR-owych oraz cztery razy do roku przeprowadzi teoretyczno-praktyczne szkolenia dla przedstawicieli kolejowej spółki nt. wystąpień w mediach.

Z wybraną agencją PKP Intercity podpisze umowę na trzy lata. Wymagania stawia jednak spore: chętne agencje muszą udowodnić, że w trakcie ostatnich trzech lat zrealizowały przynajmniej jeden projekt PR-owy (komunikacja zewnętrzna) za nie mniej niż 800 tys. zł i przynajmniej dwa o budżecie min. 250 tys. zł. Agencja musi mieć też polisę OC na prowadzoną działalność gospodarczą na min. 450 tys. zł.

Koszt, na jaki agencja wyceni swoje usługi, będzie stanowił 60 proc. kryterium oceny oferty, kryterium jakościowo-techniczne zaś (m.in. doświadczenie zespołu, zasoby, zaplecze organizacyjne itp.) 40 proc. oceny. Oferty można składać do 17 listopada br.