Kraj

Pkt.pl reklamuje Biznes.Finder.pl

Kampania online skierowana jest do menedżerów.

Spółka Pkt.pl rozpoczęła kampanię reklamową online pod hasłem “Nowe kontakty. Wiele możliwości. Mój biznes”. Celem działań jest promocja oraz budowa wizerunku serwisu BiznesFinder.pl, należącego do Pkt.pl, jako narzędzia dla menedżerów, niezbędnego przy podejmowaniu decyzji dotyczących wyboru partnerów biznesowych.

Serwis przeznaczony jest głównie dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie firmą oraz właścicieli przedsiębiorstw – oferuje informacje na temat ponad 1,5 mln podmiotów gospodarczych.

Kampania reklamowa online potrwa do 10 lipca br. Działania obejmą m.in. serwisy internetowe poświęcone tematyce biznesowej, ekonomicznej i publicystycznej, takie jak: TVN24.pl, Newsweek.pl, Forbes.pl, Gospodarka.gazeta.pl, Wyborcza.biz, Polityka.pl, Polskatimes.pl, Money.pl, Radiozet.pl, NaszeMiasto.pl czy Goldenline.pl. Dodatkowo w ramach działań wspierających będzie prowadzona kampania Google AdWords, SEM oraz akcja mailingowa.

Kreację reklamową przygotowała agencja Open, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn.