Kraj

Plan nowej kampanii Allegro w całości zamówiony na Allegro [wideo]

Kampanię przygotowała agencja Ogilvy we współpracy z domem produkcyjnym Moon Films, studiami Juice i Televisor oraz Kubą Michalczukiem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fo3u2CxLuiNA%26feature%3Demb_logo%22%7D
W nowych filmach Allegro motywem przewodnim jest stwierdzenie “mają!”. Na potrzeby produkcji nowej kampanii proces został wymyślony na nowo. Wspólne prace agencji, domu produkcyjnego Moon i reżysera zaowocowały nową perspektywą na historie opowiedziane w scenariuszu.

– Kiedy pojawił się pomysł wykorzystania Allegro jako źródła scenografii i kostiumów, chcieliśmy iść krok dalej. Wspólnie z operatorem szukaliśmy na Allegro sprzętu, który w rękach amatora utrzyma “look and feel” platformy kreatywnej – mówi Kuba Michalczuk, reżyser.

Całość prac zaowocowała kampanią z dodatkowym RTB. Kampanię przygotowała agencja Ogilvy we współpracy z domem produkcyjnym Moon Films, studiami Juice (udźwiękowienie) i Televisor (postprodukcja) oraz Kubą Michalczukiem (reżyser).