Kraj

Planete chce przyciągnąć młodszego widza

Kanał z filmami dokumentalnymi ruszył z kampanią reklamową i konkursem radiowym promującym programy atrakcyjne dla młodszego widza.

Canal Plus Cyfrowy ruszył z akcją promocyjną kanału Planete. W ramach kampanii prowadzona będzie promocja z wykorzystaniem spotów oraz konkurs dla słuchaczy radia Chilli Zet. Przy realizacji projektu nadawca współpracował z agencją Mamastudio i Intelligent Decisions Training Company (firma konsultingowa), która jest odpowiedzialna za obsługę mediową.

Kampania radiowa prowadzona w Chilli Zet potrwa do 21 listopada br. 30-sekundowe spoty będą reklamowały filmy z jesiennej ramówki stacji. We wrześniu br. zostaną wyemitowane filmy “Talibowie – prawdziwe oblicze” oraz “Telewizja Dziewcząt i Chłopców”. W październiku br. pojawi się cykl trzech filmów o mafii, a w listopadzie br. 4-odcinkowy cykl o modzie, w którym pokazane są kulisy przygotowań do pokazów wielkich marek modowych: Fendi, Jeana Paula Gaultiera, Proenza Schouler i Soni Rykiel.

– Celem jesiennej kampanii Planete jest dotarcie do nowych, młodszych telewidzów i pozyskanie wśród tej grupy większej widowni. Chcemy pokazać, że filmy dokumentalne naszej stacji są odbiciem współczesnego świata i poruszają bardzo aktualne tematy zarówno te ważne społeczne, jak i lżejsze lifestyle’owe – mówi Joanna Pogorzelska, dyrektor stacji Planete.

Wraz z kampanią reklamową będzie prowadzony konkurs “Zagadki Planete”. Akcja rozpocznie się 18 września br. na stronie www.zagadki.planete.pl oraz na antenie radia Chilli Zet i potrwa 15 tygodni, do 25 grudnia br.

Informacja o wartości budżetu kampanii nie została podana.