Kraj

Platforma N wprowadza nowe logotypy

Mamastudio opracowało wizerunek on air i off air dla kanałów wchodzących do pakietu HD.

Platforma N wprowadza nowe logotypy
Celem projektu było pokazanie nowej jakości, jaką oferuje nPremium HD już na poziomie identyfikacji wizualnej. Wprowadzone elementy zmienne mają nadać dynamikę i różnorodność, nawiązując do oferty programowej kanału.

– Chcieliśmy, żeby oprawa wizualna nowej rodziny kanałów już na pierwszy rzut oka kojarzyła się z rozrywką, energią oraz z radością, jaką można czerpać z oglądania dobrej telewizji – powiedział Piotr Ręczajski, dyrektor strategiczny i partner Mamastudio.

Logotyp nPremium HD, poza wersją podstawową, funkcjonuje w kilkunastu zmodyfikowanych wersjach –  daje to dodatkowe możliwości kreatywne przy animacji logotypu i elementów identyfikacji. Podstawowa wersja logotypu ma charakter przestrzenny, trójwymiarowy.

W wersji on air jako część oprawy wizualnej kanału logotyp zwija się do niewielkiego, monochromatycznego symbolu widocznego w prawym górnym rogu ekranu (tzw. bug).

W ramach oprawy on air Mamastudio opracowało nowe logotypy w wersjach pełnych oraz uproszczonych, elementy oprawy wizualnej kanału (tzw. identsy) oraz oprawę wizualną służącą do promocji ramówki kanału (tzw. promo package). Realizacją animacji elementów on air zajęła się firma Televisor. Identyfikacja pozaantenowa obejmuje materiały reklamowe, w tym wzory plakatów oraz billboardów.