Kraj

Platforma Reach a Blogger przechodzi relaunch

Serwis zmienił nazwę, pozyskał nowych klientów i startuje z kampanią.

Platforma Reach a Blogger przechodzi relaunch
Platforma Reach a Blogger przechodzi relaunch, zmienia nazwę, startuje z kampanią – jak zapewnia biuro prasowe, w ciągu roku pozyskała 900 klientów.
Serwis, który nazywał się wcześniej ReachBlogger, zmienił nazwę. Platforma została też rozbudowana i zyskała nowe funkcje. Po roku działalności ma już prawie 2 tys. blogów i w tym czasie pozyskała 900 klientów.
Jej działalność ma na celu ułatwianie współpracy na linii reklamodawcy – blogerzy. Reklamodawcy (marketerzy, agencje, domy mediowe, firmy e-commerce) mogą na niej znaleźć blogerów i vlogerów, którzy wesprą ich konkretnie ukierunkowane działania promocyjne. Z drugiej strony blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie. Podstawowe produkty to: wpis inspirowany i test produktu lub usługi. Reach a Blogger jest platformą peer-to-peer i umożliwia bezpośrednie zakupy u blogerów. To marketplace, na którym codziennie spotyka się kilkaset osób z branży i realizowanych jest kilkanaście transakcji.
Klientami platformy są agencje digital, domy mediowe i marketerzy, jak również agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce. W gronie klientów pozyskanych w 2015 r. i na początku 2016 r. znaleźli się m.in. Agora, Money.pl, Lemon Sky JWT, Idea Bank, K2, Rankomat.pl, Bluerank, Super Prezenty, Raiffeisen Bank.
W ramach relaunchu serwis przygotował kampanię internetową, wykorzystującą Facebook, Google Display Network, Instagram, z naciskiem na narzędzia performance’owe i remarketing oraz SEM. Kampanii bannerowej towarzyszą kampanie mailingowe.