Kraj

Platige Image przygotował reklamę marki Giorgio Armani przeznaczoną na ekrany 3D DOOH

Realizacja powstała wspólnie ze Screen Network, specjalizującą się w cyfrowej reklamie zewnętrznej.

Platige Image przygotował na zlecenie L’Oreal Polska reklamę 3D dla marki Giorgio Armani, przeznaczoną na ekrany 3D digital out of home. Tego typu reklamy coraz częściej są wyświetlane na billboardach w największych światowych metropoliach, przyciągając uwagę widzów. Zastosowanie najnowszych technologicznie rozwiązań sprawia, że stają się też często elementem viralowych kampanii marketingowych.

Najnowsza kampania 3D digital out of home powstała na podstawie gotowego materiału od klienta. Warszawskie studio było odpowiedzialne za zaadaptowanie gotowego projektu, przeznaczonego do jednoekranowej projekcji i przeniesienie animacji do nowego formatu, składającego się z dwóch podzielonych ekranów LED. Realizacja powstała wspólnie ze Screen Network specjalizującą się w cyfrowej reklamie zewnętrznej.


– Efekt przestrzenności na nośniku widoczny jest tylko w określonym obszarze, z którego dana osoba patrzy na ekran – podkreśla Marek Gajowski, head of CG, Platige Image. – Studio Platige wyspecjalizowało się w reklamach w formacie 3D digital out of home, które znacznie skuteczniej przyciągają uwagę widza w porównaniu z tradycyjnymi billboardami. Jest to kolejna kampania zrealizowana w tej technologii, stworzona w taki sposób, aby elementy wyświetlane na ekranach stanowiły poprawne perspektywiczne przedłużenie architektury budynku, tworząc efekt trójwymiarowości – dodaje Marek Gajowski.