Kraj

Play ponownie reklamuje Stan Darmowy

Operator rozpoczyna nową kampanię, w której zachwala połączenia bez limitu w swojej sieci.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fclip_id%3D11860830%26server%3Dvimeo.com%26show_title%3D1%26show_byline%3D1%26show_portrait%3D0%26color%3D%26fullscreen%3D1%22%7D
P4, operator sieci Play, rozpoczyna nową kampanię reklamową oferty Stan Darmowy, czyli połączeń bez limitu pomiędzy użytkownikami swojej sieci.

Kreację kampanii (m.in. dwa nowe filmy reklamowe i layouty billboardów) przygotowała agencja reklamowa Brain, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fclip_id%3D11860818%26server%3Dvimeo.com%26show_title%3D1%26show_byline%3D1%26show_portrait%3D0%26color%3D%26fullscreen%3D1%22%7D
Na koniec ub.r. Play miał 3,44 mln klientów, w tym 1,37 mln klientów abonamentowych. Na koniec tego roku operator chce mieć 4,5 mln klientów i w całym roku uzyskać 2 mld zł przychodów (w ub.r. miał 1,34 mld zł). Firma nie ujawnia danych po I kwartale br.