Kraj

Play reklamuje najtańszy na rynku internet stacjonarny z telewizją - za 30 zł

Oprócz tego najtańszy abonament 5G - ofensywa ofertowo-reklamowa fioletowego operatora.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6kaRnqY8u6k%22%7D
Firma telekomunikacyjna P4, operator sieci komórkowej Play, uderza z ofensywą ofertową i reklamową. W kampanii reklamowej promuje najtańszy na rynku, jak twierdzi, pakiet internetu stacjonarnego z telewizją – już od 30 zł miesięcznie. W reklamach występuje popularny prezenter telewizyjny Kuba Wojewódzki. Oprócz samej ceny pakietu wabikiem na klientów ma być 49-calowy telewizor LG 4K Ultra HD (49UN711C) w atrakcyjnej cenie. Natomiast w usługach komórkowych operator proponuje najtańszy na rynku abonament 5G – 150 GB z pełną prędkością za 25 zł/mies.

Reklamy dla tego operatora przygotowuje agencja Grandes Kochonos, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom.

Tagi