Spółka P4, operator sieci komórkowej Play, wprowadza ofertę bezprzewodowego internetu dedykowaną klientom biznesowym. Dotychczas miał wyłącznie ofertę dla klientów indywidualnych. Bartosz Dobrzyński, członek zarządu i dyrektor marketingu P4, przyznaje jednak, że według szacunków firmy ok. 10 proc. z 1,1 mln użytkowników oferty Play Online stanowili klienci biznesowi, głównie mikrofirm i małych firm.
– Liczymy, że nowa oferta sprawi, iż co najmniej utrzymamy tempo wzrostu, jej potencjał liczymy w setkach tysięcy – mówi szef marketingu Playa.
Na koniec 2009 r. z oferty Play Online korzystało ok. 300 tys. użytkowników, rok później już ok. 700 tys., na koniec ub.r. ich liczba zbliżyła się do miliona, a obecnie przekroczyła 1,1 mln.
Z kolei klientów biznesowych usług głosowych Play ma już ponad 600 tys., na koniec ub.r. było ich 530 tys. (w ciągu minionego roku ich liczba wzrosła o blisko 80 proc.).
Play oferuje firmom cztery różne plany taryfowe: abonament na transfer 1GB danych miesięcznie za 10 zł (ale z ograniczeniem prędkości do 1Mbit/s), 12 GB za 45 zł (prędkość do 4Mbit/s) oraz 17 GB za 55 zł i 30 GB za 85 zł (z maksymalną prędkością 6Mbit/s). Operator zmodyfikował także ofertę dla klientów indywidualnych, wprowadzając możliwość podzielenia limitu transferu w ramach jednego abonamentu na kilka osób. Każda dodatkowa karta SIM kosztuje 4 zł. Z tej usługi mogą też oczywiście skorzystać klienci firmowi.
Tę właśnie opcję operator będzie promował w kampanii reklamowej (w telewizji, internecie, prasie i na outdoorze). W ramach kampanii powstały dwa 30-sekundowe spoty: “Architekt” i “Gdzie są wszyscy” wyreżyserowane przez Jana Komasę. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, kampanię online przygotowała agencja K2, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MediaCom.